Na temelju članka 47. Statuta i članka 8. Pravilnika o radu Pučkog otvorenog učilišta Labin ravnateljica Pučkog otvorenog učilišta Labin raspisuje:
NATJEČAJ
za popunu slobodnog radnog mjesta radnog mjesta:
VODITELJ/ICA FINANCIJSKO-RAČUNOVODSTVENIH POSLOVA (m/ž) – 1 izvršitelj/ica,
– nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno
– rad na neodređeno vrijeme
Uvjeti koje kandidati moraju ispunjavati:
- VSS ekonomskog usmjerenja, ili VŠS ekonomski smjer
- 5 godina radnog iskustva na računovodstvenim i financijskim poslovima,
- poznavanje rada na računalu (excel program obavezan),
- probni rad 6 mjeseca.
OPIS POSLOVA
- organizira cjelokupan rad računovodstva i knjigovodstva ustanove ,
- odgovara za njegovu efikasnost i zakonitost rada,
- izrađuje financijske planove i analize u suradnji s ravnateljem i voditeljima djelatnosti,
- prati propise iz oblasti financijsko- računovodstvenog sustava ustanove
- izrađuje razna mjesečna, kvartalna, polugodišnja i godišnja financijska izvješća
- odgovara za izvršenje financijskih planova ustanove, planira i kontrolira izvršenje financijskih planova,
- odgovara za redovno izvješćivanje Upravnog vijeća Učilišta i osnivača,
- vodi brigu oko osiguranja likvidnosti financijskih sredstava,
- vodi brigu o plasmanu financijskih sredstava i o pravovremenom izvršavanju obveza po svim vrstama zaduženja,
- uplaćuje sve obveze, poreze, anuitete, kredite i slično ažurno i na vrijeme,
- izrađuje periodični i završni obračun,
- kontrolira blagajničke izvještaje i druge financijske dokumente,
- potpisuje sve financijske dokumente,
- pismeno izvješćuje ravnatelja o svim zakonskim promjenama glede računovodstvenih promjena u svezi kojih je dužna o istome dati ravnatelju za Ustanovu najpogodniji prijedlog rješavanja,
- usklađuje normativno- pravne akte o financijskom poslovanju s postojećim zakonskim propisima.
Kandidat koji ima pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo, a ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pozivaju se osobe iz članka 102. stavak 1.- 3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne Novine“ broj 121/17.), da uz prijavu na natječaj dostave i dokaze iz članka 103. stavka 1. prethodno navedenog Zakona.
Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843
Dodatne informacije o dokazima koji su potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju mogu se potražiti na sljedećoj poveznici:
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na natječaj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta ovim natječajem, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Svi zaprimljeni osobni podaci kandidata/kinje iz natječajne dokumentacije prikupljaju se i obrađuju isključivo u svrhu provedbe natječaja te se potom arhiviraju i neće se koristiti za drugu svrhu, a kandidat/kinja podnošenjem prijave na natječaj pristaje na navedeno, sve u skladu sa Općom uredbom o zaštiti podataka – Uredba (EU) 2016/679.
Pisane prijave s potrebnom dokumentacijom dostaviti na adresu:
Pučko Otvoreno Učilište Labin, Alda Negrija 11, Labin u zatvorenoj omotnici s naznakom: „Prijava na natječaj za voditelja/icu financijsko-računovodstvenih poslova, na neodređeno nepuno radno vrijeme od 20 sati tjedno – ne otvaraj“
Uz prijavu na natječaj je potrebno priložiti:
– životopis,
– domovnicu,
– završnu svjedodžbu o stečenoj stručnoj spremi
– uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od 6 mjeseci),
– potvrdu o stažu koju izdaje HZMO
Dokumentaciju slati u presliku, a nakon izbora, odnosno prije zasnivanja radnog odnosa izabrani kandidat je obvezan dostaviti izvornike tražene dokumentacije.
Nepotpune i nepravodobne prijave neće se razmatrati.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
S prijavljenim kandidatima koji ispunjavaju sve propisane uvjete iz natječaja provest će se postupak selekcije putem intervjua radi provjere radnih sposobnosti. O vremenu i mjestu održavanja razgovora kandidati/kinje će se obavijestiti putem dostavljenih e-mail adresa.
Za kandidata/kinju koji/a ne pristupi razgovoru, smatrat će se da je povukao/la prijavu na natječaj.
Kandidati će pismenim putem biti obaviješteni o izboru.
Rok za podnošenje prijava na natječaj: od 18.02.2021. do 24.02.2021.